Myynnin ja asiakaspalvelun osaaja -koulutus vahvistaa valmiuksiasi myynti- ja asiakaspalvelutyön suunnitteluun sekä asiakaslähtöiseen myyntiin ja palveluun. Koulutuksen aikana opit hoitamaan myynnin ja asiakaspalvelun jälkitoimet sekä arvioimaan työn tuloksellisuutta. Lisäksi perehdyt myyntityön lainsäädäntöön ja markkinointiin sekä sähköisiin myyntikanaviin, kuten verkkokauppaan.
Maksullisuus
Opiskelumaksu 410 €/ koko tutkinto tai 200€ /tutkinnon osa. Opiskelumaksua ei palauteta tai hyvitetä, mikäli koulutus keskeytyy. Oppisopimusopiskelijalta ei peritä opiskelumaksua.
Suunniteltu kesto
Jos sinulla on jo aiemmin suoritettu ammatillinen tutkinto ja/tai työkokemusta, koulutuksen enimmäiskesto on noin 1 vuosi.
Opiskelun kesto määräytyy henkilökohtaisen osaamisenkehittämissuunnitelman (HOKS) mukaan.
Osaamisalat
Myynnin ja markkinointiviestinnän osaamisalan suorittaneella on osaamista myynnistä, markkinointiviestinnästä tai näistä molemmista. Hän osaa suunnitella ja toteuttaa markkinointia sekä myyntiä, seurata toimenpiteiden tuloksellisuutta ja kehittää asiakaskokemusta.
Hakeminen
Jatkuva haku
Liiketoiminnan ammattitutkinto (myynnin ja asiakaspalvelun osaaja)
Haku alkaa:
1.1.2023 klo 08:00
Haku päättyy:
31.12.2023 klo 16:00
Jatkuva haku
Liiketoiminnan ammattitutkinto (myynnin ja asiakaspalvelun osaaja), oppisopimus
Haku alkaa:
1.1.2023 klo 08:00
Haku päättyy:
31.12.2023 klo 16:00
Lisätietoja antaa


Siirilä Mikko
Toimialapäällikkö, hyvinvointi ja liiketoiminta
Hallinto, Koulutus